آیا می توانم مرحله 3 مزمن کلیه بیمار بیماری با ادرار کف آلود تخم مرغ بخورید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم مرحله 3 مزمن کلیه بیمار بیماری با ادرار کف آلود تخم مرغ بخورید

آیا می توانم مرحله 3 مزمن بیمار بیماری کلیه با ادرار کف آلود خوردن تخم مرغ؟ در واقع، ادرار کف آلود به معنای پروتئین در ادرار، آن است که به علت اختلال کلیوی است. شما می دانید، تخم مرغ حاوی فراوان تغذیه، به ویژه پروتئین. بنابراین کارشناسان شما توصیه به خوردن برخی اما نه تخم مرغ بیش از حد، تخم مرغ سالم را محدود به 2 در هفته، استفاده از جایگزین های تخم مرغ و یا سفید پوستان تنها.
در یک کلام، برای افرادی که دیالیز اند را ندارد، آنها باید مصرف پروتئین کنترل، به طوری که آنها باید تخم مرغ بیش از حد غذا خوردن نیست. اما برای افرادی که تحت درمان با دیالیز، آنها باید برخی از پروتئین به غذاهای خود اضافه کنید، که است که می گویند آنها می توانند تخم مرغ مانند قبل از خوردن و نیاز به نگرانی در مورد پروتئین اضافی کلیه صدمه دیده است. چرا که، دیالیز خواهد پروتئین اضافی از بدن دفع.
افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، بنابراین شما باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، آنها شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
رژیم غذایی انجام نقش مهمی در درمان بیماری کلیه بازی می کند، اما نکته کلیدی برای حل مشکل کلیه است برای پیدا کردن یک درمان مناسب و آن را به موقع، به خصوص برای افرادی که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند. همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، مرحله 4 بیماری کلیوی سقوط خواهد کرد به مرحله پایان بیماری کلیه، که ارومیه است به سرعت در حال. پس توجه به آن.
اگر سوالی دارید دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام به ما هستند، ما به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: